Kızlar bir kaç gün önce kan damlasına başladım sağlık ocağının verdiği fakat bebeğim çok huzursuz oldu kakasında kırmızımsı pütür pütür şeyler çıkıyor bazen ishal oluyor bazen katı ve parçacıklı oluyor bunu kullananlar ben şuan için kullanmıyorum sizde de oldu mu sağlık ocağı kapalı hafta sonları beklemedeyim bilgisi olan bacılarım lütfen yazsın