🤣🤣kızlar güldügume bakmayın az once mutfagi temizledim anca.gerckten artik napcagimi bilmiyorum 16 aylık kızim asla durmuyor mama sandalyesinde sadece sabhlari kahvalti yapiyor guzelce.diger ögünlerdede yemek istiyor ama mama sandalyesjnde durmuyor önluk istemiyor napcagmi sasirdim.kitaplarini koyarim onune,başka oyuncaklar,alakasiz mutfak esyalari,konuşurum, dışari izletirim aklinıza gelebilecek hersey yani herşeyi denedim.(ekran göstermiyorum hiç bir zman) yok anam kıpir kıpir yemiyorr yerinde duramadigi içjn her yemekten sonra mutfak karantina bölgesi oluyor
Bana akıl verin lutfen napicam ben.aslında merak ettigim bebegi bòyle olan varmı??ne çözüm buldunuz?