Merhaba yeni doğum yaptım 10 gün oldu. Bebeğim küvezde onun için süt sağıyorum. Normalde 3 saatte bir sağıyorum ama gün içinde 1 1.30 saat olunca göğsümden süt akmaya başlıyor kendiliğinden. Ve sütyenim sırılsıklam oluyor. O an sağınca süt 30-40 ml arası geliyor. 3 saat dolunca fazla geliyor. Sizce 1 saat yada 2 saat olunca süt gelirse sağmalı mıyım?