Merhaba arkdslar 3 sene önce doğum yaptım fakat ara ara karnımda titreme hissediyordum böyle kalp gibi önemsemedimde şimdi sezeryan yerının biraz üstünde titreme oluyor eşime gösterdim damar atması normal bazen hissedilir yani bacakta vs diyo netten bakıncada aort anevrizması fln diyo cok canım sıkıldı ya yasayam var mı acaba?😖