Bebeğim on buçuk aylık sabah en geç sekiz de kaldırıyorum 3 saat sonra ilk uyku bir maksimum 2 saat uyur. 2. Uykusu ise ilk uykudan uyandıktan 3 sa 20 dk yada 30 dk dır onda da maksimum iki saat uyur ben genelde gün içinde ki uykusu iki saat maksimum üç saat uyuduğunda uyandırıyorum ki gece sorun çıkarmasın gece de uyanıyor ama uykuya geri döndürüyorum iki defa besliyorum bazen tek ne olursa olsun uyanmasına izin vermiyorum gece beslenmesini de bir yaşta kesmeyi düşübüyürüm her ikimiz için de en sağlıklısı inın bu olduğunu düşünüyorum o zmn tamamen uyanmalar bitecektir uyutma şeklimde ninni ve popoya pat pat gece ise uyku tulumu ninni yüne popoya pat pat benim bebeğim de çok kötü uykuları vardı ailecek travma yaşatacak kadar şimdi çok daha iyi çok şükür umarım size de faydası olur bir süre bu düzeni kurmak için sabrederseniz umarım faydasını görürsünüz