eceeeeeeeeeee 24 aralıkta influenza oldum sonra bir hafta düzeldi şimdi yine mide bulantısı ishal şişkinlik iştahsızlık devam ediyor takviye de alıyorum neler yapabilirim antibiyotik de kullandım oysa🤦♀️