incibaby Kızlar iki gün üst üste test yaptım ikisi de negatif çıktı zaten gebelik istemiyorum ama son bi haftadır kalktığımda bi mide bulantım oluyo bugün de adet olmam gerekiyordu olmadım ve hiçbir belirtim yok 😔 testlerin yanılma payı yüksek mi
_YanakReisinAnnesii incibaby kaset testlere göre daha hassas daha kesin sonuç veriyor diye biliyorum erken gebelik testleri hakkında. Pazartesine kadar olmazsanız kan verin mutlaka en azından emin olursunuz.
incibaby _YanakReisinAnnesii iki tane yaptım ikisi de farklı markalardı. Pazartesi gününe kadar olmak için dua ediyorum resmen 🙄
MeetJoeBlack incibaby yanılır mı bilmiyorum ama ben hamileliğimde, adet olmam gereken gün normal kaset testte hayalet çizgi olarak görmüştüm, aynı gün bir de erken gebelik testi yapmıştım orda yoktu çizgi.
incibaby MeetJoeBlack hadi ya 😔 bulunduğum yerde olan tüm testleri aldım sonuç negatif. Kaset test burda yok 🙄 umarım test sonuçları doğrudur ya üzüldüm şimdi
MeetJoeBlack incibaby yanılır mı bilmiyorum ama ben hamileliğimde, adet olmam gereken gün normal kaset testte hayalet çizgi olarak görmüştüm, aynı gün bir de erken gebelik testi yapmıştım orda yoktu çizgi.
incibaby MeetJoeBlack kaset test dediğiniz ne oluyor acaba bir sürü aldım ama eczacıya sordum bilmiyorum dedi
incibaby Kitsu ben de 5 kez yaptım hepsi negatif bugün gecikmemin ikinci günü 🙄 sağlık ocağına da gidemiyorum kızımı bırakacak kimsem yok kardan yollar kapalı 🥲
MeetJoeBlack incibaby normal gebelik testi , ama kağıt şeklinde değil de plastik gibi , nasıl anlatayım 😬 Şöyle