nazanay hamilelikte fazla kilo aldım (20 kg) doğum sonrası 12 kg gitti canım. Sezeryanla oldu doğum südüm gelmedi 40 ım Çıkana kadar annemle kaldım yani annem baktı ben sadece bebeğimle ilgilendim sütüm gelmedi bir hafta daha çok üzerime düştü annem 2/3 kilo da o ara aldım. 40 ımız çıktıktan sonra annemle beraber eve döndüm bir iki hafta da öyle yanımda idi. Annem gittikten sonra bir ay kadar oğlum uymadı hep mız mız o ara bayağı yıprandım yoruldum bir iki kilo gitti ama şu an şükür oğlum sakin, büyüyor düzenimiz oluştu eşimde sağolsun en büyük destekçim öyle olunca iştahta artıyor 🙂