rabbenahepbana Hanımlar bebeğim 11 ay 10 günlük birşey yaparken işaret parmağı yerine orta parmağını kullanıyor neyden kaynaklanıyor sizce nasıl düzeltebilirim işaret parmağını gösteriyorum ama olmadı yardımcı olursanız sevinirim
hazal3421 rabbenahepbana benim kız 12 aylık parmağını kullanıp işaret etmeyi bilmiyor üstte kalsın diye yorum yazdm