Arkadaşımla konuşurken o söyledi.Bi komşusu 2-3 kere tüp bebek denemiş olmamış.Doktorda şöyle bi teklifte bulunmuş isterseniz elimizdeki embriyolardan kullanıp deneyebiliriz eğer siz imza verip onaylarsanız bide böyle deneyelim demiş bunlar kabul etmemiş konu öyle kapanmış.Bilmşyorum benim pek inanasım gelmedi ama benimde bi tüp bebek merkezinde 3 tane dondurulmuş embriyom var bi korkmadım değil açıkçası?Böyle bişey duyan varmı olabilirmi yani🤨🤔😟