Öyle bir şey demedi ama randevu aldım gidicem benimde ara sıra oluyor bıçak kesiği gibi ağrıyor bazen çok kötü oluyor dikkat ediyorum ama gıdecem yine doktora özelikle meyve yerken oluyor sizde de oluyor sonradan alerji olma durumu olabilir mi merak ettim elma mandalina gibi