Melihaslan5144 Kızlar bebişleriniz ne zaman kafasını dik tutabildi benimki 4 aylık öne yana çekiyor daha
Momm29393 Melihaslan5144 3 aylıkken artık dik tutabilmesi gerek diye biliyorum aylık kontrolünde doktorunuz birşey demedi mi ?
Melihaslan5144 Momm29393 yok hayır demedi doktorumuz bir şey 4. Ay kontrolünede daha gitmedi hiç tutamıyor değil tutuyor ama bir süre sonra ya öne yada yana gidiyor
Melihaslan5144 cakebabe bilmiyorum ki şimdiki kontrolde doktoruna sorucam işte biraz kilosuda var herşeyi önden gidiyor 8 buçuk kilo yoruluyor gibide geliyor