-sevimlipolyanna- Normalde akıntım olmazdı. Şimdi her gün dikkatimi çekiyor. Enfeksiyon vs. olabilir mi ki?
Belinays_mom -sevimlipolyanna- genelde hamilelikte de olur ama mesela benimki bekarken başladı hal da devam ediyor. Soğuk alınca da olabiliyor diye biliyorum
NariNariKiminYari -sevimlipolyanna- süt kesiği gibiyse mantar olabilir ama onun dışındaki beyaz akıntı normaldir
[silindi] -sevimlipolyanna- benimde oldu geçen aylarda hamileyim sanmıştım ben 😅 ama idrar yolları enfeksiyonu olunca oluyormuş
-sevimlipolyanna- Belinays_mom aman hamilelik demeyin bebeğim daha 15 aylık fakat ömrümden ömür gidiyor 🤣
Sensen20 -sevimlipolyanna- benimde sprialden sonra yumurtlama dönemimde artıyor onun dışında olmaz önceden hiç olmazdı