Kızlar başta normal karşılıyodum ama şu sıralar çok kafama takılıyor 0 ekran ilerliyoruz tam 12 aylık sadece dede diyor ve sürekli bağırıyor kendini bağırarak ifade ediyor gurbetteyim tekim akranı kimse yok ama ben sürekli konuşuyorum onunla normal mi bu durum daha zamanı var mı evde sürekli çığlık çığlığa herşeyi bağırarak anlatmaya çalışıyor