Kizlar dün açmıştım post üç gündür hastaym ama öyle böyle değil kolumu kaldircak halim yok 5 haftalik gebeyim ateşim inip cikiyor.. acile gittim Sefaleksin diye bir ilaç verdi hamileler kullanabilir dedi eczacıya sordugumdada kullan enfeksiyon daha zararlı bebek için dedi. Ama yinede içime sinmiyor ya kullanan var mı acaba aranızda??🥺