Kızlar merhaba bir konu hakkında danışmak istiyorum sizlere ,benim kızım 3 yaşında kuzeni ile arasında 10 gün var dün hep birlikteydik kuzenler vs ve kuzeni cin gibi yani sanki büyük bir çocuk gibi kızıma karışıyor kızım hiç bir şey yapamıyor direk yanıma geliyor 😩 sanki bana güveniyormuş gibi ben normalde sakin bir insan değilim babası daha sakin bana göre ama çocuğum öyle olsun istemiyorum hele ki böyle bir zamanda 😢yani yeri gelir ben yanında olmam mesela doğum yapacağım Allah nasip ederse mayısta mecbur ya ablam yada etlime bırakmak zorundayım eşim benimle doğuma geleceği için bu sebepten kızımın kendini her türlü savunmasını istiyorum bende biliyorum her çocuğun yapısı farklıdır kimi daha yaramaz kimisi daha sakin olur ama en azından biri karışınca yanıma kaçmasın kendini savunsun acaba ben mi bir yerde yanlış yaptım bilmiyorum halbuki sevgiyle aşkla büyüyor 🥹çok naif kibar güzel bir kız ama neden kendini savunmuyor karşısındaki da 3 yaşında bir çocuk sonuçta aynı yaştalar büyüyünce de kızım böyle mi olur 🥹🥹lütfen akıl verinn