NariNariKiminYari Beyninizikullanmakucretsizdir ayy çok teşekkür ederim hiç aklıma geldi bende ihlasın süpürgesi var onla bi yıkayayım 🩷
maviev35 Kızım halıma tahin dökmüştü halıyı topladım ve bir süre yıkatmaya veremedim buna rağmen leke kalmadı bence sizinkinden de çıkar.
Minel-inannesi NariNariKiminYari tuz dök ama baya boca et tuzu yag dokulen yere. Oyle beklesin. Ben 5litrelik bidonu komple devirip guzelim isparta halisini çöp etmistim🤦
derinmoms23 2cocukannesi__ ayyy aynıı olduu çöp oldu ne kadar yıkatsamda leke kaldı + birde koku yaptı çok sonra attım valla napıyım yeni aldım. 😏😏
Suphiye_mila13 NariNariKiminYari bende de halıma döküldü anında yağ çöz sıkıp havlu bezle bastırdım ki yağı emsin diye birkaç defa farklı bezlerle uyguladım ama yine de yıkanması gerekti yıkamaya verdim halının altı da deri taban çok az lekesi kaldı ama o yağlılık hissi gitti şükür
lux33 NariNariKiminYari sıvı yağını bilmiyorum ama zeytinyağı dökülmüştü tabii o ağır kokusu hiçbir şekilde gitmedi Halıcılar çıkaramadı en son çöpe attım
NariNariKiminYari lux33 bende evdeki makineyle yıkayıp ona göre çöpe atacağım. Yer ediyormuş sanırım 🥲
NariNariKiminYari Beyninizikullanmakucretsizdir sabah baya yıkadım çıktı gibi balkona attım kurusun diye kuruyunca belli olur herhalde 🥲
Beyninizikullanmakucretsizdir NariNariKiminYari umarım işe yarar ya ekonomi o kadar kötü ki insan eşyalarına zarar gelmesinden korkuyor. Bende bu sabah çay döktüm. Halı mahvoldu valla sildim ama hâlâ hafif lekesi görünüyor 🤦🏻♀️
NariNariKiminYari Beyninizikullanmakucretsizdir bu dilan polatın leke çıkarıcısı gerçekten çıkarıyor çay kahve lekelerini ablam stoklayınca denemek için almıştım çatır çatır alıyor lekeyi. Bir halı kim bilir ne kadardır gerçekten insanın morali bozuluyor. Eski olunca üzülmüyorum ama daha eskitemeden çöp olması can sıkıcı🥲
NariNariKiminYari [silindi] tiner kokusunu çok seviyorum ama oğlum varken mümkün değil🥲 halıyı yıkadım kurumasını bekliyorum umarım geçmiştir