Kızlar augmentın 1000 aldım sabah 10 da ben bu ilacın alerji yaptığını duymuştum zaten panik atak biriyim bi prol bile içsem acaba alerji yapar mı diye düşünen biriyim şimdi sabah bu antibiyotiği içtim şimdide boğazımda baskı var göğsümde sıkışma hissi gibi var sanki nefes alamıcakmışım gibi ilaçla alakalı değildir demi ya 🙏🏻 beni rahatlatır mısınız