morsevenanne9 Kizim 17 aylık olmak üzere balık yağı kullanıyorum Möller marka bir çay kaşığı veriyorum doğrumu acaba bilen varsa bakabilirmi buraya rica etsem
yagmurhiracan morsevenanne9 merhaba evet normal ben sürekli onu kullandım kızıma ama çok etkisi olmadı inş size olur
kubraerol morsevenanne9 bende kullanıyorum yeterki sizinki sizinde kızınızın üstü yada balık yağının değdiği yer balık kokuyor mu
morsevenanne9 kubraerol en iyi olanı buymuş ama çoğu kişide möllers kullanıyormuş bende kızıma kullanıyorum merak ettim acaba doğrumu veriyorum diye doğruymuş az önce arama kısmından baktım gonderilerede burdan yazan olmayınca
kubraerol morsevenanne9 aynen kaliteli ve bilindik marka kullanılması gerekiyor doktor öle söyledi bende en kalitelisni aldım ama balık kokuyor kızım 😬
stillwasser morsevenanne9 hayır mollers iyi değil morino balığı karaciğeri var epa dha oranı kötü mollersin kullanmayın
gmzshn Çay kaşığı az bence biz bi tatlı kaşığı veriyorduk doktor öyle dedi yani suan 2,5 yaşında bi yemek kaşığı veriyorum
stillwasser kubraerol en iyi kaliteli mollers değil morino baligi karaciğeri var cıva oranı yüksek epa dha oranı düşük mollers iyi bir marka değil bilginize
morsevenanne9 Papatya-eylul88 bir çay kaşığı veriyorum normal bence bir sakıncasıni görmedik çok şükür
gmzshn Papatya-eylul88 hayır dedim ya 2güne 1 bir tatlı kaşığı veriyordum. Yaşından beri öyle yapıyorum. Suan 2,5 yaşında bi yemek kaşığı veriyorum