BenMathilda Tabiki işin ehline, vicdan sahibine denk gelinen her yer iyidir. Ama genel olarak dediğiniz gibi Çam Sakura hastaneside berbat ötesi bir hastane. Yine mecburi durumlarda gidiyorum fakat hem merkeze uzaklığı ulaşım zorluğu, hem ilgisiz doktor - kısa muayeneler, hem masa başı görevlilerden tutun temizlik görevlilerine kadar çok ilgisizler. Kan almada hemşire hanım bebeğimin kanını almayı reddetti ve bizi 1 buçuk saat boyunca başka hemşire gelecek diye bekletti, ısrar etsek dahi almadı. En son saat beşten sonra, yani çıkış saatine kaldığımız zaman hastaneyi arayıp kimsenin ilgilenmediğini bildirdik ve koşa koşa 2 hemşire geldi hangimiz kanı alalım diye :)