Hanımlar merhaba 7 aylık oğlum beyninde nörolojik tanisi var beyninin diğer yari tarafı gelismemiş ve yarıklık var şu an 1 aylık bebekle eşdeğer el kol hareketleri çok çok az boynunu tutamıyor bunun haricinde kalp ameliyatı oldu sonrasında trakeostomi işlemi açıldı eve ventilator makinesiyle çıkacağız hafta içi makineyi temin etmemiz ićin raporu verecekler 3 aydır yoğun bakımda kuzum soracağım soru su ki bu engellilik raporunu nasıl çikarabiliriz yavrumun gelisebilmesi için eve fizik tedavi gelsin istiyorum bunun icin rapor gerekiyormus ve tabiki yararlanabileceğim yardimları alıp çocuğumu özel prof doktorlara götürmek istiyorum 3 aydır çok fazla yıprandı yavrum bilginiz varsa cevaplarınızı bekliyorum