beyzabbygt Kayınvalidem kursa gidiyo direksiyon dersleri bitti , 15 ocakta para yatırdı şubatta sınava girmek için şimdi diyor ki martta gircwm direksiyon sınavına böyle bir seçim hakkı var mıdır yoksa girip kaldı bize mi söylemiyor
beyzaasenaa beyzabbygt benim 1 sene bile olmadı ehliyet alalı bende de 1 ay attı kalsa bile sınavdan en geç 2 hafta sonra mutlaka giriyorsun ben ilkte geçtim arkadașım kaldı tekrar iki katı ücret yatırıp giriyor
lapsekiliTayfur beyzabbygt erteleyebilir ben doğum yaptığım için 3. Sınavda girmiştim kursum müsamaha göstermişti