Kizlar selam size bir konuyu danışmak istiyorum. Ya ben bi kadınlar matinesine ödeme yaptım ve hava şartları sebebiyle iptal edildi. Organizasyon sahibi diyor ki iptal edilmedi ,ertelendi o yüzden para iadesi yapamayacagini soyledi. Bilette de iptal edilmediği surece geri iade yapilmaz yazıyor.Yasal olarak kim haklı bu durumda acaba ona göre bu adamı dava edicem ben..2 kisi 1400 tl odeme yaptim ve ertelenen tarih nisan bayramdan sonraki hafta ben sehirdisinda olacağım canım sıkıldı ya.