Senakaraca kayipbaliknemo nehir ve taç döküm kalıp kullanıyorum. İkisinde de asla yapışma olmadi. Sadece yağ sürüyorum
defnemomm_ kayipbaliknemo geçen aylarda a101 den almıştım siyah belki bilen bilir bayagi satıldı çünkü , benim kullandığım odur güzel
Senakaraca kayipbaliknemo ben Emsan in genel olarak malzemesini beğenmedigim için tercih etmiyorum. Kullanması da zor değil.