ikibebelianneolucam İlk hamilelğimde aşırı kolaydı herşey sanki uyuyordum hep canım isteyince iş yapıyordm şimdi 2. Bebişimi bekliyorum ama aşırı yorgunluk ağrı halsizlik vs neler neler evde bir cocugun daha olması mı yoruyor ev işleri mi yoruyor anlamadım 🥲
kayipbaliknemo ikibebelianneolucam evet öyle oluyor. Hatta dediklerine göre erkek bebekse daha zor geçermiş
defnevedoruk ikibebelianneolucam bende öyleyim, ilki bebek gibiydim ne ağrım ne kusma ne bulantı. bunda doğursamda kurtulsam diye bekliyorum
deleted20517 ikibebelianneolucam gel sarılalım bacım,bende 2. Bebeğimi bekliyorum şuan 6 haftalık ama şimdiden mahvoldum bulantılarım başladı halsizim hicbisey yapmak istemiyorum 😪
Dertlerderya48 ikibebelianneolucam yanlız değilsin bu akşam bunun içim oturup ağladım canım post açmayı düşündüm gücü bulamadım kızım çok hareketli eşimin işi ağır ben bürün gün bir oraya bir buraya gece uyku yok 30.hahta gündüzde kızımmlaa delirmek üzereyim her akşam sinirimden oturup ağlıyorum karnındakine üzülüyorum
gmzshn Sorma benimde öyle,ilki çok güzeldi. Bunda hem düşük tehlikem oldu,hem kansızlığım oldu,kalp çarpıntım başladı. Başıma gelmeyenler bunda geldi.
ikibebelianneolucam gmzshn benim de basımdan bir düşük gecti 3 ay arayla hamile kaldıgım için belki de zor geliyor
deleted20517 lAmMelodi ay inşallah hemen geçsin kuzum ya,açım hissediyorum ama ağzıma bişey suremiyorum🥺
lAmMelodi deleted20517 Evet öyle oluyor ama garip bir şekilde vücut açlığa karşı tansiyon düşmesi yapmiyor yani bende öyle oldu eskiden yemesem bayilacak gibi olurdum hamileyken bir gün birşey yemedigim oldu ama vücut normaldi🥲
sglkc ikibebelianneolucam sebebini hiç bilmiyorum benim de çok kötü geçiyor 4 aylık daha ben 5 ay nasıl katlanacağım diye ağlıyorum sürekli her yerim özellikle başım ağrıyor dayanamaz haldeyim Allah yardımcımız olsun dua ediyorum sadece
ikibaloglanannesi ikibebelianneolucam 32 haftalık hamileyim ikinci benim de zor geçiyor. 38 gelse de doğursam diyorum o derece. Her yerim ağrıyor hiçbir yapasım gelmiyor
BordoHuniliAnne ikibebelianneolucam çünkü dinleme şansın yok 🤷🏻♀️ seni çok iyi anlıyorum benim birde araları 17 aydı, hamileliğin sonlarına doğru zorlanmıştım.
eflal1410 ikibebelianneolucam bende öyleyim ilk hamileliğim prensesler gibiydim hiç zorlanmadı bu daha 6 haftalık bir halsizlik mide bulantısı bazen iç sıkılması daralıyorum anlamsız offff bir an önce 9 ay geçsin diye bakıyorum bende sürpriz bir hamilelik bide