p_ozget16 yanlız Hamilton biraz minimal bir araba ayakları çıkar, Ben de 3 yıldır Hamilton R1 kullanıyorum, çok sağlam bir araba 3 yaşında kızım bir buçuk yaşında oğlum var Bazen ikisini aynı anda koyuyorum, bana mısın demiyor taşıyor, sürüşü falan konforlu açması kapaması güzel, ama 3 yaşındaki bir çocuk için de rahat uyuyamaz, mesela Benim kızımın diz kapağından aşağısı uyuduğunda dışarıda kalıyor.