Zumradmr_11 29 aylık olcak. Aynı durumdayız. Anne gel, otur, dur, kalk, bak, hadi, böyle ikili cümle var. Kelime çok aslında ama ben anlıyorum sadece. Aktif konuştuğu günleri sabırsızlıkla bekliyorum. Terapiste gidesim var ama açılır diye bekliyorum zorlamak istemiyorum hem kendimizi hem de bütçe olarak