mom6_ 8516 Ben de sağlık çalışanıyım.Şu an çalışıyorum yaza ben de ücretsiz izin almayı düşünüyorum nasipse. Ücretsiz izinde mısınız şu an,tayin vermeyi mi düşünüyorsunuz