Merhabalar 6 ay 10 günlük kızım doğduğundan beri devamlı ağlıyor hiç bir şekilde memnun edemiyorum oyunlar hazırlıyorum farklı etkinlikler yapıyorum en fazla 5 dk oynuyor sonra ağlamaya başlıyorum günün büyük kısmı hep ağlamasıyla geçiyor devamlı kucağımı istiyor kucağıma alıyorum kucağımdada ağlıyor asla memnun olmupyr artık gerçekten çok yoruldum desteksiz tek başıma büyütüyorum benle aynı durumu yaşayan var mı pakolojik olarak çökmüş durumdayım Sedef hastalığım doğumdan önce geçmişti doğumdan sonra stresden dolayı vücuduma yayılmaya başladı