34 gün önce sezaryen doğum yaptım.gecen gün rutin kontrole gittiğimde kesi yeri fıtığı olduğumu öğrendim 🥺 tekrar aynı yerden ameliyat olmam gerekiyormuş. daha önce bu durumu yaşayan varmı? Nolur yardımcı olun çok korkuyorum bebegim daha çok küçük 🥺 tekrar aynı acıyı yaşamak beni çok korkutuyor