Yani nasıl oldu gerçekten anlayamıyorum ne yapacağım düşünüyorum ben buna hazır değilim bebeğim buna hazır değil daha çok küçük ayrıca bu ara antibiyotik kullandım 2 kez kızıma film çekildi yanındaydım riskli Bir durum değil mi maddi manevi olarak ne yapacağım aklınıza ihtiyacım var