Ayy hiç bişey olmaz merak etmeyin. Kayınvalideniz de ne güzel ilgileniyormuş. Ağlayabilir tabiki annesini babasını özlemiştir. Eğer durdurmaz ise eşiniz gelince gidersiniz. Durursa yarın eşinizle kahvaltıya kayınvalidene gider bi kahve içer hep beraber kalkarsınız😃