Kızımın geçmeyen bir pişiği var hem sivilceli hem kıpkırmızı totoşu daha önce de böyle olmuştu doktor iki kremi karıştırıp kullanmamı söylemişti o zamanlar işe yaramıştı ama şimdi hiç faydası yok delircem sizde oldu mu böyle hiç alerji falan gibisine mi acaba bilmiyorum pazartesi doktora götürcem içim rahat etmediği için buraya yazıyorum belki önerileriniz vardır