Kızlar 10 gün oldu neredeyse kaşınmaya başlayalım Ayağımda sivilce gibi bir şey çıkmıştı baktım yanında da minik minik çıkıyor kaşıdıkça sonra bacağım kaşınmaya başladı hep kabarıyordu daha vücuduma yayılmadı yani göbek göğüs genitalde hiçbir şey yok birazcık da kollarımda var pazartesi randevuyu buldum gideceğim ama çok korkuyorum evdekilere bulaştırırım diye daha başlangıçta olduğu için çabuk geçirir miyim atlatır mıyım acaba hangi ilaçlar faydalı düşünmekten psikolojim bozuldu