ogretmenanne2024 Kızlar bebeğim mamayı verdiğim anda kusuyor ateşi 37 buçuk su an acildeyiz röntgen ultrason kan tahlili idrar hepsine baktılar temiz diyioarlar. Ne olabilir ishal de değil daha önce başına gelen var mi
nadanbaj ogretmenanne2024 merhaba, bebeğiniz nasıl oldu acaba? Biz de dün geceden beri kusuyoruz ateşi de çıktı sabaha karşı 38.8, hastaneye gittik gece bağırsak enfeksiyonu dediler, ilaç verdiler. Kusması kesildi ama ateşi devam ediyor
ogretmenanne2024 nadanbaj merhaba bizi akşam on buçuk gibi gönderdiler.kaninda kakasinda bişey çıkmadı sadece kusuyordu biraz serum verdiler kusması geçince gönderdiler şimdi çok yedirince yine kusuyor az az sık sık veriyorum. Yani bizde enfeksiyon falan çıkmadı çok şükür
luna93 ogretmenanne2024 sizin bebeğiniz ne kadarlık? Bende de aynı problem var 1 haftadır… bende az az sık sık vermeyi planlıyorum şu an
ogretmenanne2024 luna93 6 aylık sebebini bulamadılar kusmanın ama dünden beri arttirdim mamayı çok şükür eskisi gibi kusmuyor