Busex Merhaba hanımlar. Kendinizi hastaneye gitmeden göğüs kontrolü nasıl yapabiliriz ? 2 yaşında oğlum var ve sadece 4 ay emzirmiştim. Arada elımle dok göğüsümü sıkınca çok.minik süt gelıyor. Aradan 2 sene geçti yani bide. Ve bende anksiyete kaybı bozukluğu var. Hep göğüsümü kontrol etme davranışı gelısıyor şu bir kaç zamandır. Hastaneye gitmeye de korkuyorum. Gogusumde herhangi bir sert kitle gıbı bişe de yok kontrol edip duruyorum. Başka nasıl anlayabılım kötü bişe varsa. Ha birde mesela üşüdüğüm de bir anda o süt gelen göğüs tarafımda cızzz lama oluyor üşüdüğüm de veya bazen herhangi bir durum da.
Lalaaa Busex canım bende de adet döneminde hormondan kaynaklı diye düşünüyorum kalp çarpıntısı hissediyorum gibi oluyor ya da bi yerlerimi kontrol ediyorum aynı şeyler doktora da gitmek istemiyorum böyle kurgu senaryo ağlamalar inan o çok kötü ve kendini kontrol etme göğüslerini dokuna dokuna acıtırsın hiç bişey yoksa bakıp durma koltuk altına bak orada bişey gelirse eline kötü olabilir ama her sertlikte değil
Mumsyyy Busex bende sağlık kaygısı var. Benide bebegim emmedi şimdi 4 yaşında. Göğsümde kitle var ama önemli değil diyor doktor kontrollere gidiyorum. Önemli bişey yoktur şişlik falan yoksa endişe etmeyin.
Minikosannesi Busex Ahh bu anksiyete çok kotu bisey bi yerim agirsa hemen başka bisey sanıyorum kendimi korkuyorum internete bakıyorum sonra tam kafayı yiyorum kötü bisey yazarlarsa psikiyatri ye gidecem bnde
Busex Lalaaa evet aynen bende de öyle oluyor işte. Bir sertlik yok gibi yanı diğer gogusumle aynı gibi dokunduğum her alan. Ne yapmak lazım bu durumda ? Bana doktor kaydılarım ıcın Lustral 50 mg yazmıştı kullanmaya başla demişti. Antidepresan işte. Ben kullanmıyorum acaba kullansam bu kötü olumsuz şeyleri unutucam belki de. Nıye böyle kötü senaryolar kuruyorum durduk yere moralım bozuşup ağlayasım gelıyor senın dedıgın gibi. Sen nasıl başa cıkıyorsun
Busex Lalaaa yada mesela biri sağlık ile ilgili kötü bişey anlatsın bana hemen bende de olur mu acaba bende de var mı gibisinden kötü şeylere giriyor aklım 😕
birprensannesi1 Lalaaa bende aynen bu şekildeydim özellikle adet dönemi kötü düşüncelerim artıyordu ve onlarla baş edemiyorum bile diyebilirim .
birprensannesi1 Busex bende de anksiyete vardı . 3.5 aydır doğum yaptım . Doğumun 1. Haftasından beri ölüm korkusu sardı. Ve sürekli kötü bir hastalığım varmış hastaneye düşüp ölecekmiş gibi hissediyorum. Önce koltuk altımda beze çıktı doktora gittim, arkasından kulak arkasında . Yani ben evham yaptıkça mı artıyor anlamadım. Aşırı stres bağışıklığımı düşürüyorsa olabilir . Ama kaç gece uykusuz kaldım anlatamam evet bende hastalık hastasıyım Allah yardımcımız olsun
Busex birprensannesi1 hala geçmedi mi ? Veya antidepresan ılac yazmadılar mı size ? Allah yardımcımız olsun gerçekten.
Kinkin34 birprensannesi1 geçti mi koltukaltındaki beze ? Bende hastalık hastasıyım 3 aydır doğum yaptım. Koltuk altımda bilye büyüklüğünde beze var kaygan. Dışardan belli olmuyor dokununca ele geliyor. Sizin geçti mi acaba
Busex Mumsyyy şişlik yok sanki . Ay bende anlamıyorum ki . Baya büyük mü olması gerek gözler görülmesi mi gerek bu şişliğin Egerkı öyleyse öyle bişey yok vücudumda. Ama ıkı gündür kafamda. Hastaneye gitmeye de korkan bir ınsanım . Abtıdepresana mı başlasam . O benı Belkı iyi eder
Melekce Mumsyyy benimde göğsümde kitle varmış küçük önemli değil dedi doktor ama aklıma yer etmişti sürekli kafama takıp duruyorum sürekli ağrı hissediyodum psikolojik sanırım bilmiyorum doktorda öyle söyledi çünkü daha sonra yeniden doktora gittim bu defa farklı oda aynı şeyleri söyledi önemli olmadığını her kadında olabileceğini vs beynimiz çok dolu sanırım sizin ara sıra ağrı yapıyor mu acaba kitle olan tarafınzda benim oluyor çünkü sağ göğsümde sabahları uyandigim zamandaha çok hissediyorum mesela
birprensannesi1 Busex yok ben psikiyatriste gitmiyorum . Kendim çözmeye çalışıyorum klasik yöntemlerle. Öncelikle namaz, Allaha daha çok dua etmek gibi.Sevdiğim insanlarla sık vakit geçirerek. Filan filan . Zaten geçmişti diyebilirim ama zor bir hamilelik ve doğum süreci geçirdim travmalar yaşadım tetiklendi. İnşllah bu dönemi de atlatabilirim kolaylıkla Allah’ın izniyle
Mumsyyy Busex ele geliyor zaten nohut kadar di benim. Regl öncesi o nohut kadar olan kitle duruyor öyle ama etrafı çok şişiyor. Anlasilmamamsi mümkün değil zaten. Sizin yoktur olsa anlardınız. Kötüyü düşünmeyin cagirmayin💐
Busex Mumsyyy birde kötü bişe olsa , googlda şey diyor işte şişlik sıcaklık akıntı veya meme de çöküklük vs bunlar yok Allah’a sükür. Gereksiz dusunceler ıcıne giriyorum. 😭
Mumsyyy Busex ya süt gelmesi normaldir. Benimde uzun süre geldi. Siz sıkmayın yine de. Sıktıkca geliyordur. Beyin yapıyor iste, ben de öyleyim 2018 den beri, en kotusunu düşünüyorum her şeyin ama şükür yillardir bir şey yok. Kuruntularimiz. İyi düşünün hep
birprensannesi1 Busex inşallah sizde öyle 🤲🏻 doktora gitmekten korkmayın, şimdi buraya başına kötü olay gelmiş bi kaç kişi yazarsa kendinizi daha kötü hissedersiniz. Ultrasonla bakıyorlar başta orada şüpheli birşey varsa mamaografiye yönlendirirler
Mumsyyy Busex evet ultrason ile bakıyorlar mamografi cekmiyorlar yaşım 34 olduğu için. Üniversitede takipli yım kontrollerim oluyor 6 ayda bir. Korkulcak bir şey yok diyor Dr. İlk zamanlar takmıştım kafama ama şimdi hiç yokmuş gibi hiç umursamıyorum.
Busex Mumsyyy peki bu ultrasona her 6 ayda bir gidiyorsunuz Bır sıkıntı yaratır mı sonrası ıcın ? Işığı falan zarar verir mi ? Ve senede 1 kez dediler bana basit kist çıkmış sağa göğüsüm de önemli değil dedi ve sene de bir gel dedi. Neden senede bir gitmeliyim ki önemsiz se . Yıne korktum şimdi