yenianne112 Hiç kafan takılmasın bu konuda , doktorlar ölçü verir ya da ben mama ile besledim mamalarin arkasında yazan ayına göre ölçüler vardı. Benim kızım hiç birine uyum saglamadi az içti diye üzüldüm hep zayif bir bebek ama çok şükür sağlıklı sadece iştahlı değildi . Şimdi 9 aylik mamayi da iyice azalttı yemeklerle arası çok iyi çok şükür. Eğer ayına göre en az 400 500 gram alıyorsa sadece zayif bebek olduğu için kafana takarsın ama emin ol sağlıklıysa hepsi gelip geçici ☺️