Kızlar herkese merhaba,
Oğlum 2 aylık oldu şimdiye kadar hep Yataş-juno yatakta yatıyordu ama artık küçük geliyor içinde rahat edemiyor. Günlerdir araştırma yapıyorum ama kararsız kaldım evde park yatağımız ve içinde de sünger yatak var sanırım önerilen yastıksız düz zeminde yatırmak ama sanki kafası aşağıda kalıyor gibi geliyor arada kusan bir bebek o yüzden direkt orada yatırmak içime sinmiyor. Reflü yatakları da hep küçük ya da alt kısmı açık olanlardan bebekler aşağı doğru kayıyormuş. Sizler bebeklerinizi nerede ve nasıl en güvenli şekilde uyutuyorsunuz? İlk bebeğim o yüzden çok bilgisizim. İnce bir elyaf yastık var onunla yatırmayı denedim ama bir yandan da ya uyurken yastığı yüzüne felan çekerse duymazsam diye kafamda deli deli senaryolar kuruyorum