cispk Bebeğim 36.haftada 2kilo doğdu, sarılık atlattı, foto terapi aldı ve şu an maalesef biberona alıştı ve emmiyor. Emmesi için öneriniz var mıdır ne yapabilirim
bucocukac_ cispk eds sistemi. Og besleme hortumunu göğsünüze yapıştırın. Ucuna enjektörle süt verin sütün geldiğini gördükçe emer ama asla pes etmeyin