mutluannisbebis Doktor 24 derece çocuklar için iyi dedi ama, şans eseri 22.5 derece olanı uyuttuğum odada sanki daha uzun ve derin uyudu. Üşütmekten de çok korkuyorum büyükler üşütürsün falan diyorlar siz kaç derece de uyutuyorsunuz üşüttünüz mü bebisi
askbebegimmbenim mutluannisbebis 22 derecede uyuyor bazen 23 bazen sık uyandığında 22 ye alıyorum. Sıcağı sevmiyor malesef
mutluannisbebis Nazo2020 askbebegimmbenim patastikof yeni_anne__ Tazeanneyimbenn kmomm aa çok şaşırdım kızlar 42 günlük bebeğim yine de üşümez değil mi
suheyla92 mutluannisbebis usutmek diye bisey yok rahat olun oncelikle. 22-23 derece oluyor odamiz genellikle. Daha fazlasina gerek yok.
askbebegimmbenim mutluannisbebis yeni doğduğu zamanlar 24 derece yapıyorduk kiyamiyordum ama büyüdükçe 15 aylık nerdeyse bayadir 22 23.
patastikof mutluannisbebis ilk doğduğun günden beri bu şekilde bizim. Merak etmeyin en ideali bu. Diğer türlü rahatsız oluyorlar
mutluannisbebis goldengate KaynanaYiyen askbebegimmbenim ars9824 her zaman serin olması daha iyi yani dikkat edicem
ars9824 mutluannisbebis odam 24-25 arası değişiyor bebeğim normal tek kat pijamayla uyuyor üstünün örtülmesini ve kalın vs şeyler giymeyi sevmediği için düşüremiyorum ayarını uyku tulumu vs giyse 22 derece falan düşürürüm ama istemiyor
hemshireanne mutluannisbebis 18 19 derecede uyudugu oldu bisey olmadi cok sukur. Amerika saglik bakanlogida gece 18 19 gunduz 23 24 dereceyi uygun goruyorlar ama bizim doktorlar 23 diyorlar
mutluannisbebis goldengate evet evet biz 24-25 arazi oturduğumuz için bana biraz serin geldi ben kendim çok üşüyen birisiyim de bebisimi de öyle saniyorum 🥺