gunes716_ 2ay önce verem aşısı yaptırdık dunden veri şişlik beyaz uc ve kızarma var büyük bir şekilde?
tugces09 gunes716_ ebe bana 1 ay sonrasında kabuklanmaya başlar yolmayin demişti. Bizimkide biraz kabuklandi sonra atti biraz da kırmızı rengi. 6 aylık oldu benim bebişim
suheyla92 gunes716_ cok normal zaten hemen tepki vermez birkac ay iyilesip iyilesip geri kabaracak sonra gecip izi kalacak
kmomm 5 aylık bizimde öyle normal bir şey. Verem en geç iyileşen aşıdır. Patlatmayın kendi haline bırakın