MaminoAzra Kizim 2 aylik gunduz uykularinda surekli ikinarak kipirdanarak uyaniyor.. tekrar uykuya dalmasi cok zor oluyor ve boyle boyle uykusunu alamadigi icin huysuzlasiyor.. gaz sikintimiz var ondan kaynakli mi bilemiyorum 🤦♀️ sebebini bilen ya da bu durumu yasayan bebislerin anneleri bana yardimci olur musunuz
MHMA MaminoAzra Gaz sancısıdır. Gaz damlası kullanıyorsunuzdur, kiraz çekirdekli yastık ile sıcak uygulama çok iyi geliyordu kızıma
bossbabysmom MaminoAzra 1 buvuk aylk oglumla 2ci haftadan beri aynı sıkıntyı yaşıyorum çok zor gercekten gazdan dolayı
MaminoAzra Bahar1425 yapiyor ama sadece sabahlari 2 kez , ikinmalari da boyke aksam saatlerinde basliyor
Bahar1425 MaminoAzra gaz sancısı o zaman kuzum. Kaka yapıyorsa gazdır. Benim bebeğim de kaka yapamıyordu ıkınıyordu. Şimdi hafif gaz sancısı olduğu zaman ıkınıyor
Ruzgarsmomm MaminoAzra malesef bulamadm. Altını her açtığımda masaj yapıyorum gazını cıkartıyorum bacaklarını karnına doğru iterek. Ayaklarının altına elma yağı sürüyorum. Doktorun verdiği nurse harveys şurubu kullanıyoruz. Bugün ekstradan biogai de yazdı henüz baslamadık daha. Bakalım inşallah onada baslayınca biraz rahatlarız
ozge_yaren Gazdır maalesef😔Benim kızımda 1.5 aylıkken o gece ıkınması başladı, 3.5 aylık gibi bitti çok şükür. Geçecektir merak etmeyin, ayaklarını sıcak tutmaya çalışın.
Alyazeynep Ayni durumları bende yaşıyorum ama eskiye nazaran daha iyi gaz çıkarıyor aglamaya başladığında konuşuyorum onunla dikkatini dagitiyorum agu agu diye benle konuşuyor bir yandan gaz çıkarıyor yada kaka yapiyor😊
ZeynepinAnnesi19 MaminoAzra gaz canım nettt...ay benim kızım öyleydi nasıl ıkınır yüzünü gözünü yolardı böyle komut homur garip sesler çıkarırdı 4 buçuk aylık gectı çok şükür ufak tefek hala gaz sorunu oluyo ama mide gazı değil sabahları genelde kısacık suruyo kaka yapıyo rahatlıyo o ne zaman geçer henüz bilmiyorum
ozge_yaren MaminoAzra evet maalesef zorlu bir süreç, ama inşallah bitecek bunu düşünün. Bolca masaj yapın