Kızlarrr her ay düzenli olduğum korunma iğne vardı ama geçen ay olamadım bu ay da hasta olmadım hap gibi mi acaba onu da bilmiyorum ya hamile kalırsam kendimizi de biliyoruz yani olmadı ama korkuyorum da İnternet iğneyi bıraksam bile 1 sene boyunca hamile kalma olasılığı çok düşük olduğunu falan söylüyor bu ay da adet olmadım karnım da biraz şiş korkuyorum test alıp yapıcam 🤦♀️🤦♀️🤦♀️