Merhaba 11 aylık bi oğlum var, günümüz aşırı dolu geçiyor. Sürekli yemek, oyun ve ev işleri döngüsündeyiz. KPSS ye hazırlanmak istiyorum ama boş vakit yaratamıyorum. Bensiz uyumayan bi oğlum var o yüzden ben de onunla gündüz uykularını uyuyorum, sabahta güne 6 da başlıyoruz 😒 sizlerin günü nasıl geçiyor ?