Çocuk dr dedi üfürüm yok biz önlem amaçlı yetişkin kardioloji doktoruna gösterdik tanıdık olduğu için özelde kontrol ettirdik çünkü üniversite. Hastahanesinde çok sıra vardı .kontrol etti dr ultrason ile baktı ölçtü biçti kalpte herhalngi bi sorun yok dedi .Üfürüm olsaydı bu dr görürmüydü? İçimiz rahatladı bu dediğim olay 20 gün önce oluyor dün başka çocuk dr gittik başka şikayetlerden vitamin eksikliğinden yani Kalbini falan öylesine dinledi dedi kalpte üfürüm olabilir dedi anlamadık yani var mı yok mu çok önemli bir şey mi çünkü çocuk dr sıra aldım ben üniversiteden ve en erken 20 marttı o zamana aldım endişeliyim?