Eylul301023 şöyle internette yazsanız da görürsünüz evde eeg çeken kurumlar var. Tabi ücretli, devletin bir uygulaması değil bu. Randevu oluşturuyorsunuz, size talimatlar veriyorlar. Çocukları uyanık tutun, o gün yorun parkta oynatın, sağlam yemek yedirin banyo yaptırın diyorlar. En son da yatmadan atarax içirin diyorlar. Yer yatağı kurun diyorlar çocuğu oraya yatırıyoruz ve uyuduktan sonra teknikeri çağırıyoruz çıkıp geliyor sistemi kuruyor yarım saat bir çekim yapıyor, sonuçları raporu ya doktora atıyorlar (doktorları biliyorlar, doktorlar da onları bilir genelde) ya da size veriyorlar siz götürüyorsunuz doktora veriyorsunuz