Kızlar selam birisi 3 buçuk yaşında birisi 4 aylık iki kızım var.tükenmiş bıkmış bir anneyim artık çıkış yolu çözüm yolu aramak istiyorum. Bebekle ilgili bi problemim yok bebek bakımı konusunda tecrübe sahibiyim bebeklede anlaşabiliyoruz uyku saatini acıktığını herşeyi anlayıp ona göre hareket ediyorum . Ama büyük kızım. Onu kimse anlamıyor sürekli kavga ederken buluyorum her sabah bu sabah hiç kızmayacağım ona diye söz veriyorum ama gün ilerledikçe taş olsa çatlar kendimi bağırırken buluyorum bakın kınamayın beni ben önceden çocuğuna bağıran bi anne görünce içten içe kızan biriydim o kadar yanlış buluyodum ama ben kendimi kontrol edemez biri oldum çıktım .ya kardeşine vurması , beni cırmalaması dışarı çıkamıyorum yüzüm gözüm çizik içerinde. Dün akşam durduk yerde bana Bardwk fırlattı eşimde bende şok olduk çünkü dans ediyorduk hep birlikte bi anda aldı bana cam bardak fırlattı ben bu çocuğu kreşe göndermeyi düşünüyodum bu şekilde nasıl gider ki kreşe? Sakin kaldık konuştuk sessiz kaldık olmadı kızdık olmadı . Ceza verelim desek nerden bilsin 3.5 yaş çocuk cezayı . Her imkanımız var bahçede oyun oynuyor toprakla bi şeyler ekiyor suluyor bisiklet sürüyor tavukları yemliyor birlikte kitap okuyoruz boyama evcilik. Buna rağmen bu çocuk neden bu kadar
Öfkeli sorunlu oluyor olabilir? Ailemizde huzur kalmadı kızlar sıkıntı stresten hasta oluyorum migren tutuyor artık kendi sağlığımdan olucam. Bana gelip anne sen öl babam bana kahvaltı hazırlar diyor o kadar zoruma gidiyor ki. Ölümü nerden biliyor diyeceksiniz kuzenlerine oynamaya gittiğinde squid game izlemişler görümcem sorumsuz bende bunu sonradan öğreniyorum ordan öğrenmiş .