Ayrıntı verdiğim için özür dilerim. Normalde regl günüm yarın. Dün öğle namazını kılmadan peçeteye pembe turuncu kahverengi arası bi leke geldi. Kasıklarım ve belim erken ağrıdığı için regl oldum sandım ve namaz kılmadım. Dün hiç kılmadım ama devamı gelmiyor. Pedde ucuz sulu boyayla ince kahverengi boya sürmüş gibi açık bi leke var. Fetva hattını aramayı düşündüm ama hoca erkek mi gelir seçebiliyor muyuz bilmiyorum. Kardeşim namaza engel dedi kayınvalidem pede bulaşması lazım dedi. Pede bulaştı ama kan gibi de değil. Yaşayan var mı devam edeyim mi kan gelene kadar. Bir de gebelik belirtisi olabilir mi. Test mi yapsam daha önce olmadı böyle bişey aklıma o da geldi