ngzl bebeğin emmemesi ayrı bir de süt sağmak beni çok yıprattı bu süreçte hergün ağlıyorum kendimi fabrika gibi hissediyorum süt sağmaktan başka hiçbi şey yapamaz oldum. Bebeğim çok küçük olduğu için sadece mama da vermek istemiyorum. Nasıl geçecek böyle bilmiyorum🥲