Kızım 1 haftadır öksürüyordu balgamlı öksürük huysuzdu zaten doğal yollarla atlatabiliriz diye doktora gitmedim ama her şeyi denedim fayda etmedi gece öksürükten uyuyamayınca bugün doktora gittim ve zatüre olduğunu söyledi doktor klarner infex zaditen ronkotol cortair verdi son ikisi Buhara giren ilaçlar antibiyotikleri almadım zaditen ve son iki ilacı aldım sadece sizde durumlar nasıl sizce antibiyotik kullanılmalı mı zatürede